خاطرات زندگی من ...

توکل وامید دو بال برای پرواز زندگی به سوی ارامش هستند ...

خاطرات زندگی من ...

توکل وامید دو بال برای پرواز زندگی به سوی ارامش هستند ...

فصل جدید زندگی

حس میکنم با قبول شدن توی دوره ی  کارشناسی ارشد فصل جدیدی از زندگی خودشو داره بهم نشون میده 

اونم برای منی که هیچ وقت از خانواده دور نشدم ... حتی توی دوره کارشناسی ...و میدونم روزای سختی رو در بیش دارم ...

9/شهریور/94ساعت 4 بعدازظهر بود که دوستم صبا بهم گفت جواب همین الان اومد روی سایت ...دستام به وضوح میلرزید ...رفتم توی اتاقم و برگه ای که شماره برونده ام داخلش بود و برداشتم و سریع رفتم توی سایت سنجش ...

هیجان  اون  لحطه رو مطمعنم هیج وقت فراموش نمیکنم ...

فهمیدم که روزانه ...گرایشی رو که دوست دارم ...رو قبول شدم ... اما یه شهر دیگه ..

رفتم تو ی سایت دانشگاه ... فهمیدم که ثبت نام رشته ی ما 16/6/94 صورت میگیره 

فردا 15/6/94قراره حرکت کنیم بسمت شهر دانشگاهی ...

بر ازذوقم ...بر از هیجانم ... بر از استرسم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.