خاطرات زندگی من ...

توکل وامید دو بال برای پرواز زندگی به سوی ارامش هستند ...

خاطرات زندگی من ...

توکل وامید دو بال برای پرواز زندگی به سوی ارامش هستند ...

عمر گران در گذر است ...

کسایی که توی خوابگاه زندگی کرده باشن میدونن من چی میگم ... زندگی توی خوابگاه خیلی بزرگت میکنه ... شاید به اندازه ی چندین سال تجربه ی خودسازی باشه ...

بهت یاد میده که قوی باشی ... 

بهت یاد میده که میشه امتحان داشت و اشپزی کرد ... 

بهت یاد میده که از تنهایی نترسی ... 3شبه که من توی اتاقم تنها میخوابم و هم اتاقیام نیستن ... منی که ....... 

جدای از تمام سختی هایی که داره اما روزهای خوبی در کنار دوستام دارم ... و مطمعنم که این روزها یاداور بهترین خاطراتم هستن ... 

خوابگاه بهم یاد داد که زندگی اونی نیست که فکرشو میکردی .... 

کسایی هم هستند با وجود اینکه دوستت هستنداما سختی هایی رو بهت تحمیل میکنند که باید تحملشون کنی ... 

بهم یاد داد میییییییییشه گاهی شبا گرسنه خوابید ... یا وقتی که گرسنه ای نیمرو خوشمزه ترین غذاست ...